Herkese Merhabalar, bu benim ilk blog yazım olacak umarım beğenirsiniz :) Bu yazımda size " Scholl Velvet Smooth Express Pedi Elektro...

Scholl Velvet Smooth Express Pedi

06:48 Unknown 2 Comments

Herkese Merhabalar, bu benim ilk blog yazım olacak umarım beğenirsiniz :)

Bu yazımda size "Scholl Velvet Smooth Express Pedi Elektronik Ayak Törpüsü"nden bahsedeceğim.

Yaklaşık 2 ay önce sahip oldum bu ürüne ama iyice denemeden yorum yapmak istememiştim. Ben bu ürünü düzenli olarak hafta da 2 kere olmak şartıyla uyguladım ve gerçekten mükemmel sonuç aldım. Günlük hayatımında sürekli topuklu giyen biriyim, bu yüzden de ayak tabanlarımda özellikle topuk ve parmak kısımlarımda sürekli bir sertleşme oluyordu. Bu ürünü görünce hemen denemek istedim.

İlk yorumum "Sen daha önce nerelerdeyddiiiiin" oldu :)


Daha ilk kullanımda bile etkisini fazlasıyla gördüm. Ayağımı törpüledikten sonra da bolca nemlendirici krem sürüp çorap giydim. Sabah uyandığımda yumuşacık ayaklarım vardı. Ürün törpülerken kesinlikle canınızı acıtmıyor,aksine gıdıklıyor. Ayağınızın her bölgesine 5-10 saniye uyguluyorsunuz. Eğer ayağınızda acı hissederseniz hemen o bölgeden törpüyü çekiniz. Benim ayaklarım çok hasssas olmadığı için ben herhangi bir acı hissetmedim.


Törpüsünü 3-4 ayda bir değiştirmeniz gerektiği yazıyor ürün kullanımında ama bence törpüsü ne zaman iş görmez hale gelirse o zaman değiştirmek daha iyi olabilir. Çünkü herkesin kullanım sıklığı farklı olacağından az kullananlarda törpünün 3 ayda bozulacağına ihtimal vermiyorum.
Temizlemesi de ürünün kullanımı kadar basit. Başlığını çıkarıp suyun altına tutuyorsunuz ve işte tertemizzz.

 Fiyatı:75 TL (Ben indirimden 64,90 TL'ye almıştım)

 Her gününüz diğerinden daha güzel olsun. Yazımı okuduğunuz için teşekkürler :)

2 yorum :

  1. merhaba bloğuma izleyici olarak gelirsenizz çok sevinirim http://kozmetikpsikolojisi.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  2. Sanırım blogunun izleyici butonunda sorun var bir türlü izlemeye alamadım. Bu ürünü bende çok beğeniyorum ama çok fazla sanki fiyatı bakalım beklemedeyim.

    YanıtlaSil